vineri, 28 octombrie 2011

O poza oarecare...nu?

      Dupa o vreme, nu stiu de ce, eram la teatru...trebuia sa joc piesa "Annette entre deux pays!", si mi-am spus, "-Ba stai sa fac o poza cu ochelari astia!". Pe mine sincer nu ma pasioneaza genu' asta de poze, însa toate fetele pe care le stiu si au comentat la poza aceasta pe facebook, au adolatoo', ejte mumuasa, este doal a mea, own pe ochelari etc. Mie sincer nu îmi place poza asta! Sunt confuz...Da-ti si tu cu parerea, ce parere ai despre poza mea?!


**Este noapte, tarziu. Peste oras s-a asternut o liniste deplina. Este un cer senin, plin de stele. Privesc pe fereastra, admirand jocul luminilor de pe strada. Insa, gandul imi zboara departe, la noi... Inchid ochii si- mi imaginez ca esti langa mine. Parca iti simt si atingerile, si parfumul. Ma cutremur! Un fior placut imi strabate intreg corpul. Ascult muzica noastra preferata si din nou gandul imi zboara la tine. Iti simt prezenta chiar si cand nu esti langa mine, fiindca esti o parte din mine.**

53 de comentarii:

  1. Acum am venit de la antrenamentele de rugby :) si ce îti place cel mai mult la poza? :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mercii mult :) ce îti place cel mai mult la poza? :D Ar trebui sa mai fac poze de genu'? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm. ochelarii, paru' :X . . si da, ar trebui sa mai faci poze de genu' . Chiar is faine ;) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Înca nu ai vazut când am parul mic :)) acolo trebuia sa merg la cuafor ;)) Pai ghici ce? o sa mai fac poze asa :D dar sper sa nu te înseli :> te înseli? :>

    RăspundețiȘtergere
  5. nuuuu. chiar is super. deci mie una chiar imi plac :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, cu prima ocazie când revin din turneu :x o sa fac poze asa :o3 o sa le postez pe blog si te anunt :x dar despre textul acela subliniat ce parere ai ? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca ii a 4-a ora cand iti zic ;;) 14 :"> :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ei bine sunt cam uituc >:p multi înainteee :D sunt obosit :)) acum am venit de la rugby :( este 22:34 ( 23:34 la tine ) :p

    RăspundețiȘtergere
  9. eh lasa ca si eu mai uit din cand in cand, lucrurile neimportante ;) .
    mersi. si tie la fel :*

    RăspundețiȘtergere
  10. HaHa :)) vrei sa spui ca vârsta ta este un lucru neimportant :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Pai ptr. mine nu este >:p :> tu stii câti ani am eu? :>

    RăspundețiȘtergere
  12. ;;) :> :> Uitete in partea dreapta ai un chestionar cu data mea de nastere :> voteaza o data :x :>

    RăspundețiȘtergere
  13. ce pacat ca nu am stiut ce varsta ai :-< !

    RăspundețiȘtergere
  14. nu stiu :)) de obicei retin datele . . .

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) De obicei :> dar în cazul meu uiti >:p asa faci nu? >:p

    RăspundețiȘtergere
  16. niciun >:P . daca vbeam mai des, poate mai retineam , dar asa . . .

    RăspundețiȘtergere
  17. awww'ce poza :* . n-are cum sa nu-ti placa :x .

    RăspundețiȘtergere
  18. Pai nu prea îmi place :)) dar o sa mai fac poze asa :o3 vrei? :x

    RăspundețiȘtergere
  19. daaa :o3 . la urmatoarea vreau own :o3 .

    RăspundețiȘtergere
  20. sigur ca da :x o postez si pe blog si pe Facebook :D dar o fie o poza super buna :)) :x <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  21. :> pai stai linistita ca ma tin de cuvant :)) o s afac poze si in turneu :x sambata plec, am meciuri in deplasare <3

    RăspundețiȘtergere
  22. oo :> . ma bucur,in cazul asta :*:* . sper sa faci cat mai multe poze :>

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai nu prea o sa fac muulte :)) O sa fac doua trei dar bune bune :x :> <3

    RăspundețiȘtergere
  24. Azi merg la bâlci :x o sa fac poze :)) o sa filmez cand ma dau in draciile alea mari :D

    RăspundețiȘtergere
  25. :> deabia astept filmarea si pozele :*

    RăspundețiȘtergere
  26. ;;) o sa vb la noapte :)) ca incepe pe la 14h si tine deschis pâna la 00h, si tine doua saptamâni jumate :D :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Deveniti membrii al blogului va rog! Dati click la Persoane interesate ( chiar sub poza din partea stanga )

    RăspundețiȘtergere