duminică, 30 octombrie 2011

Stau si...

Salut oameni, cei care îmi urmaresc postarile si cei care nu dau doi lei pe ele...pe toti v-a salut! Nu urasc pe nimeni...Chiar daca marea majoritate care se afla în România spun ca vor sa plece din tara, mie începe încet încet sa mi se faca tot mai tare dor de casa...;( Trebuie neaaparat sa vin acasa de Craciun, nu mai suport sa stau aici, departe de casa, familie, prieteni si...tot nu este sigur ca pot sa vin acasa :( Oare tu ai putea sa stai departe de România ptr. câtiva ani?! Ma simt aiurea, îmi placea sa vin în Franta, sa colind peste tot, dar dupa un timp, te plictisesti...îti vezii tovarasi cum cresc, cresti si tu...dupa o vreme realizezi ca nu mai esti copil, ca tu ai un copil si o nevasta pe care trebuie sa îi întretii, daca nu ai un job, o slujba, nu ai nici prietena nu?! este super aiurea, ma simt pierdut într-o lumea mare, chiar as vrea sa calm totul în picioare!!! <3

33 de comentarii:

  1. Ii chiar super postarea .. dar intr-un fel trista ..
    Sper ca o sa poti veni in Romanie ;) ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..si eu :o3 Chiar îmi este dor de tovarasii mei...ieri am vorbit cu un prieten 5 ore la telefon :D mai rau ca o fata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eh:-j ca si baietii pot vbi mult la telefon, deci . . nu'i raa chesti asta ;) !

    RăspundețiȘtergere
  4. pai cred ca am bârfit fiecare fata din liceu si scoala si comuna si oras :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sincera sa fiu stiu persoane ( baieti ) care vbesc foarte mult la tel ;) . . . de ex la sc . ori unde ma uit, numa' baieti cu tlf. la ureche vad ;;)

    scz daca scriu cu greseli;) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. pai da, dar vb cu fetele :)) eu am vb cu un tovaras :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) ..
    macar ii bine ca vbesti la tel, ca mai uiti de dor ;;) ...

    RăspundețiȘtergere
  8. <3 <3 <3 trimite si tu un mas cu link-ul de la blog de rog :o3 scrii tu ceva in mass sa intre sa comenteze! si sa devina membrii te rog :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Acuma as venii :o3 Dar daca vin trebuie sa am si ceva bani la mine nu? ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca venirea acasa sau ramanerea in locul in care va aflati trebuie sa se produca si in functie de planurile pe care le aveti cu propria persoana, familie, iar daca va e posibila aceasta calatorie sau nemiscare din toate punctele de vedere, cu atat mai bine...Nu trebuie sa fie ceva fortat sau dictat doar de un dor infinit de a face acest lucru...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ada, înteleg ce spui, dar punete tu putin în locul meu... sa nu îti vezi familia 3 ani...marea majoritate a tovarasilor au suferit, altii nu mai sunt printre noi, altii stau si sunt morti de beti...asta înca exista si chiar ma doare! As vrea sa fac ceva, dar sunt prea mic, si vreau sa strig într-o zii, Am Reusit!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. daca vii acasa si ramai aici o sa fie la fel ca inainte de plecare...nici un ban nimic . pe cand afara poti sa incerci mai multe si sa iti iasa si bani daca esti istet...in tara nu mai merge nimic abia gasesti un loc de munca...chiar daca esti greu trebuie sa rezisti...altfel nu se poate...sau se poate daca gasesti in romania un produs sau ceva care sa se comercializeze foarte bine si sa fie interesant pentru cumparator..

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai foarte mare dreptate, daca vin în România sa ma re-stabilesc acolo, nu fac nimic, ma uit la T.V si vad ce si cum îsi bat joc de tara aia, îmi vine sa fac cum au facut rusii cu poloni, i-au urcat într-un avion si i-au omorât pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Super tare ! Foarte adevarata postarea :* !

    RăspundețiȘtergere
  15. Si sunt doar la început prietene! Doar la început! ! !

    RăspundețiȘtergere
  16. :-* Va rog sa deveni-ti membru si sa Urmariti prin mail :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Poi,ca sa nu regreti alegerea facuta,ar trebui sa-ti iei si familia cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ar fi putin cam multe persoane nu crezi? :))

    RăspundețiȘtergere
  19. iti doresc multa sanatate si un pic de noroc.. ca, desi il au mai toti prostii e nevoie si de el :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Andrei Frasina ai dreptate, deaia se spuen ca doar prostii au noroc :)) mercii la fel, si eu îti urez multa sanatate! adrian_ionescu1 este id-ul mersonal, ptr. cine vrea sa ma cunoasca mai bine :)

    RăspundețiȘtergere